Ηγήτωρ' ονείρων. Από τον Ομηρικό Ύμνο Εις Ερμήν, στ. 14. Όχι ηγέτης των ονείρων αλλά με την έννοια του οδηγού των ονείρων.

(Ηγήτωρ < Αγήτωρ από το άγω-οδηγώ). Αυτός που [σε] οδηγεί [σ]τα όνειρα. Ο χθόνιος Ερμής, ο ψυχοπομπός-ψυχαγωγός, είναι ο οδηγός στον Ύπνο και στο Θάνατο. (Ερμής Υπνοδότης, Ύπνου προστάτης, Ονειροπομπός)

Ηθελημένος ο συνειρμός με το Η γη των ονείρων...

Ποίηση, φωτογραφίες, σκίτσα και όνειρα

(ότι μας έμεινε, ότι μας άφησαν).

Πέμπτη 29 Αυγούστου 2013

Κλείτος Κύρου

Απόψε βασανίστηκαν και πάλι οι αρχαίες μνήμες
Απόψε εξαντλήθηκαν οι τελευταίες αναμονές

Η νύχτα καταθλιπτικά γέρνει επάνω στις ψυχές μας
Ζητούμε λίγη ζεστασιά σε σκορπισμένες στάχτες

Χάσαμε καθρεφτίσματα σε λαμπερά φευγάτα μάτια
Ψάχνουμε είδωλα νεκρά σε λίμνες που έχουν στερέψει

Όλα μας άφησαν γοργά –τα πεύκα οι αμμουδιές
Του ανέμου τα σφυρίγματα τα χάδια οι επάλξεις…


1 σχόλιο:

  1. Αιχμάλωτος στο άπειρο

    Ω! θλίψη απέραντη και μέγα πνεύμα της οργής
    πώς το νου και την ψυχή μου καθορίζετε
    πώς έρμαιο δούλο σας και αλλοτινό με κάνετε
    και την ζωή μου κυβερνάτε καταγής

    Τη λύτρωση απ’ το πνεύμα σας δεν θα μπορώ να έχω
    κι όμοια όπως βγαίνει η νύχτα να συναντήσει την αυγή
    όλο και πιο βαθιά στα δίχτυα σας αιχμάλωτο θα μ’ έχει
    ανήμπορο ν’ αντισταθώ στην αστρική σας την ορμή

    Ω! θλίψη απέραντη και μέγα πνεύμα της οργής
    για μια στιγμή αφήστε με τη λύτρωση να έχω
    κι έπειτα πάλι πάρτε με, νου, σώμα και ψυχή
    και τη χαρά, αν είν’ η θέλησις, ποτέ ας μη την έχω.

    ΧΡΗΣΤΟΣ ΖΑΧΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή